KONFAWEEKEND! :D

Från i fredags till i lördags så var jag på konfaweekend med min konfa grupp! Vi är jätte många jämfört med vad dom har varit dom senaste åren, förra året var dom typ ca 7 st och vi är ca 16 st i år! :D Men iallfall vi bodde på en går som heter Gillingegården. Vi killar (vi är 5 st och tjejerna är typ 16 st!) ;) sov i ett litet hus och tjejerna i ett större hus där köket och sånt ligger i. Och det första som händer är att Matte testar brandsläckaren (pulver) så det blev som en dimma som luktade skit i hela vårat hus. Så våra ledare eller vad man nu ska kalla dom undrade vad det var som hade hänt. :P Sen gick vi typ nån slags spårning i skogen som va rolig. Jag var ensam kille i min grupp och alla tjejer blev rädda hela tiden. Efter det hade vi en andakt i kyrkan Sen senare på kvällen (jag orkar inte skriva varenda detalj) så tittade vi på "Bruce den allsmäktige" men filmen hackade lite så vi såg inte klart hela. Men det gjorde inget för jag höll på att somna hela tiden. Sen gick vi in på våra rum. Jag, Matte, Felix, Adam och Uno, vi hade planerat att storma in på tjejernas rum eller knacka på deras rutor för att skrämma dem vi typ 3 tiden på natt. Men vi spekulerade lite i att dom skulle göra samma grejj. Och typ 2 minuter senare springer alla tjejer skrikandes in på vårat rum. Men det var bara Adam som blev "lite" rädd. Och då bestämde vi oss för att dra till dom fast lite senare. Klockan va skit mycket men kommer inte ihåg när. Men iallafall så gick vi och tjuvlyssnade på dem utanför deras fönster ett tag. Men vi gick in  deras hus sen (Matte hade låst upp ena bakdörren på dagen så att vi skulle kunna komma in på natten). Så vi gick in och jag gick ut i köket men sen när jag stod mitt på golvet så såg jag några av dom vid toan så jag slängde mig på golvet och kröp på alla fyra tillbaka. Sen så trodde jag att dém kom så jag sa till dom andra att vi skulle springa upp för trappan till övervåningen. Och när vi sprang upp för trappan så dunsade det jätte mycket. Vi trodde att Emma ("konfaledare") sov där nere men det visade sig att hon inte gjorde det för när vi hade kommit upp så öppnades en dörr och där stod Emma som irriterat säger "NU GÅR NI OCH LÄGGER ER!". Så då sprang vi ner för trappan och när Adam tar sin jacka så fastnar den i nån maskin eller nått som sätts igång och börjar brumma. Sen gick vi och la oss typ. Sen dagen efter så he vi några långa "föreläsningar" och "Pimp my bible", ja ni fattar nog vad det är. Men min blev inte så snygg. Men sen blev det lite krångel med bilarna när vi skulle hem. Men nu orkar jag inte skriva mer! :D

Men vi ses nån gång (hoppas jag)! :P

Kommentarer
Postat av: Vera ♥

Orkar inte läsa xD!

2008-11-09 @ 22:15:47
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: L,

Hahha, va klantiga ni killar är=P

2008-11-15 @ 11:27:47
Postat av: L

men de va ju kul iaf. ;D

2008-11-20 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0