hejsi hoppsi!!!! :D

ett inlägg idag! minst 100 ord x) så nu har jag skrivit det moa!!!! nääh skojja bara :P men asså va tusan här ligger man och bloggar (för en gångs skull) jäser och käkar vingummin!!! jag borde gjort något vettigt idag! fast i och för sej så har jag ju varit på promenad 3 gånger men vad tusan igen! jag måste ju göra nått.... men jao..... juste min mobil pajjade ihop i torsdags så jag kunde inte ta emot några sms men nu är den hel igen!!!! inkorgen var full och jag kunde typ inte radera några sms så när den väl ville radera så bara välde det in typ 15 sms sóm jag inte ¨svarat  på och jag bar AAAÅÅÅAÅHGHHHH!!!! men aja gjort är gjort eller snarare ogjort är ogjort!!! men nu ska jag sluta käka vingummin för tusan!!!! xD men aja seee u later alligator! men nu måste jag skrivit 100 ord men jag pallar inte räkna men nån läsare som är snäll kan få göra det...... (a) men nu är det slut bloggat för idag!!! hej då och hare marabrau!!!!


yummi viingumms


Kommentarer
Postat av: moa

ne jag pallar inte räkna men du skrev BETYDLIGT mer än mig xP

2008-12-21 @ 21:46:07
URL: http://moow.blogg.se/
Postat av: T

jao x)

2008-12-21 @ 21:54:53
Postat av: Lisa

Mer än hundra iaf.

2008-12-25 @ 10:48:47
URL: http://aket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0