blogg inlägg

happ.... så var den här då..... sista dagen på året! jag har typ inget att skriva men om 6 dagar så är det trettondag jul och jag fyller år tschuuhuuuuuu!!!! 15 fattar ni det är sjukt! ja fattar iaf inte de..... vill inte bli äldre 14 är ju perfekt aja får se vad 15 bjuder på ;D och sen dan efter så börjar skolan igen! jag tycker det ska bli kul av några anledningar och inte av några andra.... hoppas det blir LAN i helgen verkar typ inte som att det blir de har inte fått nån info om de och snartt börjar ju skolan men aja nu ska jag njuta av 2008 som ni också borde göra!!! jag tror jag börjar lite i förväg på mina nyårlöften! ;)

mitt/mina nyårslöfte/n är...
...att jag ska börja bry mej mer om mej själv
...att jag ska bättra på mitt självfötroende
...inte vara taskig mot mej själv
...och sen så borde jag också sluta bita på naglarna.

förresten.... GRATTIS  PÅ FJORTON ÅRS DAGEN LISA!!!! ;D

men ha det gött gott folk så så hörs vi!!!! ;P

snipp snapp slut så va detta året slut!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Lejsa

haha, tackar (:

2008-12-31 @ 16:50:45
URL: http://aket.blogg.se/
Postat av: Lejsa

Bra löften också..:P

2008-12-31 @ 16:51:56
URL: http://aket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0